Urban wedding to określenie mody z branży ślubnej, która zyskuje sobie ostatnio coraz większą rzeszę zwolenników. Jest to alternatywa dla tradycyjnych imprez weselnych organizowanych w przysłowiowej remizie, co niektórym z nas może kojarzyć się z kiczem. Zawstydzające gości zabawy weselne, w których nie do końca chcemy brać udział oraz rubaszne żarty wodzireja coraz częściej odchodzą już do lamusa. W środowisku weselnym ten stary typ zabawy nazywany jest „weselem w trampkach” i nie jest tym czego nowoczesne Pary Młode oczekują po swojej uroczystości.
Oczywiście trend ten będzie miał wielu sceptyków, którzy nie wyobrażają sobie innego wesela niż tradycyjna, staropolska zabawa przy dźwiękach popularnych hitów takich jak „Jesteś szalona” czy „Ona tańczy dla mnie” z głośnymi przyśpiewkami wujka Wieśka. Ale może warto w tym szczególnym dniu postawić na odrobinę luksusu i elegancji?
Zwolennikami tego nowego nurtu weselnego są zazwyczaj ludzi młodzi, żyjący nowocześnie. Pragną oni mieć oryginalne przyjęcie zorganizowane w dobrym guście. Szczegółowo dbają o każdy detal, a ich strój musi być równie nowoczesny i odpowiednio dopasowany.
Największą wagę przy organizacji urban wedding odgrywa wybór Sali weselnej oraz jej dekoracja. Najlepsza na tą okazję będzie sala bankietowa czy klimatyczny pałacyk o nieco wyższym standardzie niż przeciętny dom weselny. Przy wystroju Sali stawiamy na stonowane, delikatne barwy, zazwyczaj pastele, a kolorowym balonikom mówimy zdecydowane NIE 🙂
Niezwykle istotna jest również oprawa muzyczna. Przy organizacji urban wedding, zazwyczaj wybór Nowożeńców pada na elegancko ubranego dj-a na poziomie, zamiast tradycyjnej kapeli weselnej. Dobór repertuaru także nie zostaje tutaj bez znaczenia. Warto unikać hitów disco-polo, które odbiegają znacznie od charakteru uroczystości.
Podczas imprezy nie stosuje się tradycyjnych zabaw, które mogłyby wywołać zażenowanie nie tylko u gości weselnych, ale i u Młodej Pary. Nie znaczy to natomiast, że nasze przyjęcie będzie sztywne. Aby rozweselić gości należałoby postawić na profesjonalne atrakcje takie jak np. pokazy barmańskie, popis sztuki kulinarnej, czy też widowisko pirotechniczne.
Prestiżowy klimat przyjęcia z pewnością przypadnie do gustu Waszym gościom.